4 uitspraken gevonden
Sorteer op: Datum uitspraak
- BelastingrechtEerste aanleg - meervoudigLoonheffingen. Forfaitaire bijtelling privégebruik auto blijft voor gewone auto’s van vóór 2017 25%, voor…
Rechtbank Den Haag|5 september 2017|ECLI:NL:RBDHA:2017:10573
Loonheffingen. Forfaitaire bijtelling privégebruik auto blijft voor gewone auto’s van vóór 2017 25%, voor nieuwere is het 22% . De rechtbank oordeelt dat de overgangsregeling van artikel 36c, eerste lid, van de Wet op de loonbelasting 1964 niet in strijd is met het gelijkheidsbeginsel zoals neergelegd in artikel 26…
- BelastingrechtEerste aanleg - meervoudigLoonheffingen. Forfaitaire bijtelling privégebruik auto blijft voor gewone auto’s van vóór 2017 25%, voor…
Rechtbank Den Haag|5 september 2017|ECLI:NL:RBDHA:2017:10570
Loonheffingen. Forfaitaire bijtelling privégebruik auto blijft voor gewone auto’s van vóór 2017 25%, voor nieuwere is het 22% . De rechtbank oordeelt dat de overgangsregeling van artikel 36c, eerste lid, van de Wet op de loonbelasting 1964 niet in strijd is met het gelijkheidsbeginsel zoals neergelegd in artikel 26…
- BelastingrechtEerste aanleg - meervoudigLoonheffingen. Forfaitaire bijtelling privégebruik auto blijft voor gewone auto’s van vóór 2017 25%, voor…
Rechtbank Den Haag|5 september 2017|ECLI:NL:RBDHA:2017:10568
Loonheffingen. Forfaitaire bijtelling privégebruik auto blijft voor gewone auto’s van vóór 2017 25%, voor nieuwere is het 22% . De rechtbank oordeelt dat de overgangsregeling van artikel 36c, eerste lid, van de Wet op de loonbelasting 1964 niet in strijd is met het gelijkheidsbeginsel zoals neergelegd in artikel 26…
- BelastingrechtEerste aanleg - meervoudigLoonheffingen. Forfaitaire bijtelling privégebruik auto blijft voor gewone auto’s van vóór 2017 25%, voor…
Rechtbank Den Haag|5 september 2017|ECLI:NL:RBDHA:2017:10564
Loonheffingen. Forfaitaire bijtelling privégebruik auto blijft voor gewone auto’s van vóór 2017 25%, voor nieuwere is het 22% . De rechtbank oordeelt dat de overgangsregeling van artikel 36c, eerste lid, van de Wet op de loonbelasting 1964 niet in strijd is met het gelijkheidsbeginsel zoals neergelegd in artikel 26…
Zoektips
Een ECLI (ook kort, zoals HR:2020:2020), LJN of vindplaats (NJ 2019/123) opent direct de uitspraak. Gebruik aanhalingstekens voor een exacte woordgroep (“ontslag op staande voet”), OR voor alternatieven (huur OR pacht), een sterretje voor woorddelen (huur* vindt ook huurder) en een minteken om een woord uit te sluiten.