7 uitspraken gevonden
Sorteer op: Datum uitspraak
- BelastingrechtHoger beroepBeroepschrift niet tijdig ingediend. De rechtbank heeft het beroep terecht niet-ontvankelijk verklaard.
Gerechtshof 's-Gravenhage|16 augustus 2011|ECLI:NL:GHSGR:2011:BT1836
Beroepschrift niet tijdig ingediend. De rechtbank heeft het beroep terecht niet-ontvankelijk verklaard.
- BelastingrechtEerste aanleg - meervoudigEén van de 29 gesplitste zaken BK-07/00019 t/m BK-07/00047 in vervolg op de tussenuitspraak van 9 januari…
Gerechtshof 's-Gravenhage|24 januari 2007|ECLI:NL:GHSGR:2007:BA8851
Eén van de 29 gesplitste zaken BK-07/00019 t/m BK-07/00047 in vervolg op de tussenuitspraak van 9 januari 2007 inzake BK-03/02226 (LJN: BA8834) betreffende WOZ-waardering van 2338 woningen uit het bestand van woonstichting Vidomes (Delft). Het beroep betreffende 1536 onroerende zaken is ongegrond. De heffingsambtenaar…
- BelastingrechtEerste aanleg - enkelvoudigBij uitspraak na vereenvoudigde behandeling van 16 april 2004 heeft het Hof het beroep wegens…
Gerechtshof 's-Gravenhage|19 juli 2005|ECLI:NL:GHSGR:2005:AU3102
Bij uitspraak na vereenvoudigde behandeling van 16 april 2004 heeft het Hof het beroep wegens termijnoverschrijding niet-ontvankelijk verklaard. Na daartegen door belanghebbende gedaan verzet heeft het Hof, blijkens zijn uitspraak van 2 maart 2005, geloof gehecht aan de verklaring van belanghebbende dat hij de…
- BelastingrechtEerste aanleg - enkelvoudigNiet-ontvankelijk in het bezwaar
Gerechtshof 's-Gravenhage|1 februari 2005|ECLI:NL:GHSGR:2005:AT6509
Niet-ontvankelijk in het bezwaar
- BelastingrechtEerste aanleg - enkelvoudigBezwaar door twee belastingplichtigen bij één bezwaarschrift is niet mogelijk.
Gerechtshof 's-Gravenhage|27 juni 2003|ECLI:NL:GHSGR:2003:AH9941
Bezwaar door twee belastingplichtigen bij één bezwaarschrift is niet mogelijk.
- BelastingrechtEerste aanleg - enkelvoudigHeffing van afvalstoffenheffing bij wege van de eindafrekening van het energiebedrijf is toegestaan; het…
Gerechtshof 's-Gravenhage|18 juni 2003|ECLI:NL:GHSGR:2003:AH9965
Heffing van afvalstoffenheffing bij wege van de eindafrekening van het energiebedrijf is toegestaan; het tarief dat aan het begin van het tijdvak geldt is gedurende de gehele afrekenperiode van toepassing.
- BelastingrechtEerste aanleg - enkelvoudigGerechtshof 's-Gravenhage · Eerste aanleg - enkelvoudig · Belastingrecht
Gerechtshof 's-Gravenhage|11 maart 2003|ECLI:NL:GHSGR:2003:AF8250
GERECHTSHOF TE 's-GRAVENHAGE achtste enkelvoudige belastingkamer 11 maart 2003 nummer BK-01/02177 UITSPRAAK op het beroep van de stichting X te Z tegen de uitspraak van de ambtenaar, belast met de heffing van belastingen van de gemeente P (hierna: de Inspecteur), betref-fende na te noemen beschikking. 1. Beschikking…
Zoektips
Een ECLI (ook kort, zoals HR:2020:2020), LJN of vindplaats (NJ 2019/123) opent direct de uitspraak. Gebruik aanhalingstekens voor een exacte woordgroep (“ontslag op staande voet”), OR voor alternatieven (huur OR pacht), een sterretje voor woorddelen (huur* vindt ook huurder) en een minteken om een woord uit te sluiten.